Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Στην Δύση του Ηλίου

Εύχομαι να σας αρέσει, θα πρότεινα να το διαβάζατε ακούγοντας τούτο το μελαγχολικό αριστούργημα
http://www.youtube.com/watch?v=OAnVoXLwC4Q



Περπάτα μαζί μου τούτο το σκοτεινό μονοπάτι
και ας μην ξέρω που μας πάει μαζι σου δεν φοβάμαι
όσο είσαι μαζί μου σου εγγυώμαι δεν θα πάθεις κάτι
και έτσι στην Δύση του Ηλίου μαζί περπατάμε.

Τα μάτια σου να γυαλίζουν καθώς κλαίνε
φοβάμαι να σε βλέπω έτσι, προσπαθω να βοηθήσω
και τα δάκρυα σου την φτωχή μου ψυχή καίνε
προσπαθώ στην Δύση του Ηλίου όλα να τα λύσω.

Ξέρω πλέον τι εστί αγάπη, εξ'αλλου εσύ με έμαθες
μα τώρα που την έχω ανάγκη λαθός την χειρίζομαι
και σκέφτομαι διαρκώς τι έγινε και τι έπαθες
και ανελέητα στην Δύση του Ηλίου σφάζομαι

Και καθώς το φως με εγκαταλείπει παύω να πιστεύω
εσύ μακρυά και εγώ στης κολάσεως την ανατολή
δίχως αποτελέσμα προσπαθώ την καρδιά μου να γιατρέψω
στην Δύση του Ηλίου του ερωτά μας συνεχίζω την αποστολή

2 σχόλια: